Thursday, May 9, 2013

TUKARAN DUIT RUPIAH....

memandangkan ak akan ke bandung minggu depan....so ak dah siap2 tukar duit.....huhu...cite sedih...ak dah tukar skit2 duit rupiah....masa tu ad aku tukar 1 juta rm322...ingat ni paling murah...coz masa ak g bln 6 tahun lepas aku tukar 1juta = rm336....tup2 aku g tukar semalam 1 juta rm314.8....murah wooo....rugi2...tp rasanya makin turun....kat mane ak tukar? ak malas nak g kat MC midvalley yg org kater murah....nak g sana dah jem....baik ak tukar tempat yg ak slalu tukar kalo g oversea...ak slalu tukar kat kajang....byk MC kat sana...pilih je....beza pun dlm rm1 ant kedai...yg ak slalu tukar kat depan metro kajang kat ngan kedai tpon ngan sederet kfc....ok la....td ak kol MC kat midvalley 1juta dlm rm314.5....beza bape sen je....so sape yg duk bangi, kajang or semenyih...g je tukar kat kajang tuh....byk MC....skang ak dah jadi jutawan...byk gila ak bawak dlm 10 juta wooo....campur duit trip....coz ak yg uruskan sume....cuak gak....jgn la ad yg bau duit kat dlm beg ak...kalo tak naya....huhu...insyallah selamat...semoga allah memberkati perjalanan kami ke bandung minggu depan....ini ada aku sertakan senarai tukaran wang sebagai panduan untuk membeli kat bandung especially kat pasar baru...hope berguna....ak buat guna excel je....sape sape yg nak g bandung mesti minta kat aku...kalo ad yg nak boleh je email kat ak....inda_oner@yahoo.com


No comments:

Post a Comment