Saturday, June 6, 2009

GEMS dinner

hai salam sume....hmmm dah lame aku tak post...skang nih aku bz sket...coz group aku incharge dinner gems src 01...aku telah dilantik sebagai su 2...huhu tak penah aku jd su...so kene ler refresh masa blaja camne su aku wat keje...ingat2 ler sket...smalm baru siap minit meeting...ari nih palk kene siapkan minit meting yg ketiga...huhu...malsnye nak menaip...ari isnin nih kene sipa koz malam tuh ada meting...huhu..dinner ktrg wat kat legend hotel....wat pada 16 jun...tak lame jer lagih...byk benda kene setel dalam beberapa haru jeh lagi...hope fully berjaya ler dinner yg ktorg wat...hmmm...kusus yg aku join nih pun nak abih dah..pas dinner tuh tak tau akan dia antar ke mana...hopefully anta dkt sket ngan umah aku...bkn per... ayah aku tak bg sgt aku g jauh...dier risau kat anak pompuan dier nih....tak sngka kejap jer dua bln setgh aku kat cherating nih......dah lame tak keje...takut gak...jumpa org yg plik2....hmmmm.....tgu je ler....

No comments:

Post a Comment